Re: Klopoty z HPT366 na Abicie BE6-II

Autor: Tomasz Bednarczyk (bedtom_at_ac.pl)
Data: Tue 19 Sep 2000 - 08:24:36 MET DST

UDMA4:

(ciach)

> Mialem cos takiego na starej plycie (na VIA) gdy podlaczylem nieprawidlowo
> tasme na ATA/66 (niestety w insrukcji nie bylo o tym slowa, a w instrukcji
> od Abita jak najbardziej) do dwoch dyskow.
> Moze sprawdz podlaczenie tasmy, ewentualnie przepnij drugi dysk na inny
kanał.

> Pozdrawiam
> Romek

Hmmm wieszal mi sie jak ganial jeszcze na jednym twardym wiec mysle ze to
nie to ale w przyplywie szalenstwa i rozpaczy przepne
drugi dysk na inny kanal i poeksperymentuje.
Moim zdaniem sterownik do hpt366 jest niedopracowany i pod winda w takiej
jak moja konfoguracji "zapycha sie".
Utwierdzam sie w przekonaiu ze jedynym rozwiazaniem jest rezygnacja z 66 ;(
Poczekam co powie suport Abita i Higt Pointa a jak nic mondrasnego nie
wymysli to "asta la vista 66" :)

Tomasz

--
Archiwum listy dyskusyjnej pl-comp-pecet
http://www.newsgate.pl/archiwum/pl-comp-pecet/