Re: Jakie napiecie pod celerka 366 ???

Autor: Wojt_at_s
Data: Tue 19 Sep 2000 - 01:33:08 MET DST

> Mam pytanie: jakie powinienem nastawic napiecie, zeby przetaktowac
celerona
> 366 Mhz na 550 Mhz.
> Na 2 voltach chodzi, ale Winda sie zawiesza.
> Na plycie nie mam regulacji napiecia, ale wiem ktore piny zlutowac, zeby
> uzyskac odpowiednia wartosc.
> np. 2.1 volt = B121+B119.

jestes pewny z tym lutowaniem ?
chcesz lutowac piny proca ? (mozesz zewrzec piny gdzie wystepuja rozne
napiecia
i uszkodzic wyprowadzenia w gniezdzie slotowym na plycie glownej)
proc ma 5 wyjsc ktorymi podaje sterownikowi regulatora na plycie jakie
ma wytworzyc napiecie (VID0 - VID4): ustawienia binarne daje to 32
kombinacji
napiecia z ktorych tylko czesc jest wykorzystanych.
chyba najlepiej byloby zaizolowac piny proca i podpiac sie do wyprowadzen
od strony plyty glownej i tu ustawiac potrzebne napiecie przez podawanie
stanow niskich/wysokich.
Duzo latwiej jest to dla proca i plyty w wersji slot1, trudniejsze dla
proca/plyty
w PPGA. W przypadku plyty slotowej i proca ppga najrozsadniej dac
przejsciowke gdzie zalatwiona jest "izolacja" pinow proca i wymuszanie
napiec poprzez zworki.
Z oznaczen B121, B119 chyba wynika ze masz slot1.

Celerony 366 znane sa ze swojej podkrecalnosci ale zaleznie od
egzemplarza moze zmieniac sie napiecie vcore potrzebne do stabilnej pracy
Przy az tak duzym wzroscie czestotliwosci 2.1 raczej za malo, moze
2.2 starczy.