Re: Zakup nowego komputera

Autor: El Presidente (el.presidente_at_interia.pl)
Data: Tue 19 Sep 2000 - 00:03:48 MET DST

Kaja <fatum_at_friend.pl> stwierdza:

>Chcę kupić nowy-dobry-w miarę nie najdroższy komputer.
>Gdzie w Warszawie jest sklep, który posiada komputerów do wyboru i
>koloru? ;-)
>Jaki komputer mi radzicie kupić? ( tak do ceny 3500 zł. wraz z
>monitorem) ?

Padax albo Vrobis ;-))
Przejdź się po sklepach i zobacz gdzie można negocjować konfiguracje (wybrać
dowolnie elementy składowe), nie daj sobie wcisnąć taniej płyty głównej (teraz
moda na tanie płyty), straszliwie wolnego dysku i karty graficznej made in
Sajgon. Poproś o pomoc w wyborze jakiegoś znajomego Experta od pecetów (tylko
nie tzw. Informatyka [1]).

[1] - "informatyk" - twór abstrakcyjny, jego wiedza i znajomość zagadnień
technicznych związanych ze sprzętem przewyższa znacznie wiedzę wszystkich
serwisantów w promieniu 100 km. Na opinie tegoż osobnika powołują się
sfrustrowani właściciele komputerów odwiedzający serwisy.
Jeśli ktoś takiego zobaczy to niech wali z obu rur bez ostrzeżenia.