Re: DVD LG

Autor: Piteq (Piteq_at_pro.onet.pl)
Data: Mon 18 Sep 2000 - 20:51:01 MET DST

"Jeremi" <Jeremi_at_poland.com> w wiadomości do grup dyskusyjnych naskrobał(a)
mniej więcej to:
> "Sailman" <sailman2_at_kki.net.pl> wrote in message
> : Witam
> : Czy ma ktoś może jakieś zdanie wyrobione na temat napędów DVD firmy LG,
> czy
> : warto kupić a jeżeli tak to jaki model, a może nie warto?
> Witam!
> Mam LG DVD Rom DRD-841B i jestem zadowolony. Problemów brak:) Nie licząc
> oczywiście niektórych płytek Entera:(

Z płytkami Entera i PCWK należy postępować tak:
1. Założyć bawełnianą koszulkę (100% Cotton)
2. Wypiąć brzuch (zaleca się zjeść przedtem obfity posiłek lub wypić 1l wody
gazowanej)
3. Przyłożyć płytkę stroną czytatą do brzucha)
4. Wykonać płytką dość długi i intensywny masaż brzucha (należy unikać
ruchów okrężnych, raczej należy stosować góra-dół lewo-prawo)
5. Jak od brzucha rozejdzie się przyjemne ciepełko to płytka jest zdatna do
użycia.

A tak na poważnie mam LG 8080b i chodzi w sposób przyzwoity, chociaż
zapowiadanej prędkości 8x w/g testów raczej nie osiąga, natomiast 40x to
nawet przekracza.
Pozdrawiam
    Piotrek