problem z mysza w suspend mode

Autor: Charles Bukowski (repeater_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 18 Sep 2000 - 18:26:42 MET DST

czesc

wstarczy ze lekko trace mysz a komp "budzi" mi sie z trybu suspend. czy
mozna to jakos wylaczyc. chcialbym, zeby reagowal tylko na klawiature
jakis czas temu, ktos tutaj poradzil mi, zebym wylaczyl ta funkcje w BIOSie,
ale moj BIOS nie daje takiej mozliwosci (plyta Asus P2B), choc niedawno
uaktualnilem wersje.

czy mozna to jakos wylaczyc z poziomu win/rejestr lub ewentualnie jakims
programem?

z gory dziekuje

Charlie