Re: Lamerskie pytanko - NERO BURNING ROM

Autor: Mr.Owl (mr_owl_at_go2.pl)
Data: Mon 18 Sep 2000 - 17:55:09 MET DST

Użytkownik "PeterPan" <ANTYSPAMpeterpan_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
: Witajcie ponownie.
:
: Poniewaz dopiero zaczynam w tym temacie (wypalania plytek), chcialbym Was
zapytac
: jakie znaczenie ma funkcja SYMULACJI zapisu ktora jest uruchamiana przed
: wlasciwym procesem. Sama symulacja trwa tyle samo co wypalanie i nie wiem
po co
: wlasciwie istnieje, co daje.
:
: Czekam na info.
:
: Pozdrawiam
: P.
:
: --
:
****
: Odpowiadajac na te wiadomosc usun ANTYSPAM z mojego adresu.
:
****
:
Jak sama nazwa wskazuje symuluje wypalanie płyty, a tak naiwnie to służy do
sprawdzenia ciągłości transferu danych przy wypalaniu płyty. Informuje Cię,
czy system będzie w stanie dostarczyć nagrywarce pliki odpowiednio szybku.
Klasycznym problemem jest opróżnienie bufora. Zastosowanie: masz 600 MB
losowo rozmieszczonych danych i nagrywarkę wypalającą z 8 krotną prędkością
posiadającą np 2MB bufor. W takiej ilości pamięci zmieścisz ilość danych
przetrawioną w ok 1,5 sekundy (2048kB/(8*178kB)). W tym czasie system musi
już dostarczyć nowe dane. Możesz wyłączyć tą opcje jeśli posiadasz
dostatecznie szybki dysk, nagrywasz z prędkością mniejszą od nominalnej,
nagrywasz z obrazu płyty lub dane na dysku są zdefragmentowane.

Tyle w oparciu o wiedzę i praktykę.
Pozdrawiam wszystkich
Pan Sowa
mr_owl_at_go2.pl