modem SoftK56 a Telepies

Autor: Wojciech Bartkowiak (ssak_at_zssam.stech.cx)
Data: Mon 18 Sep 2000 - 16:48:06 MET DST

Nie ryczcie, że szajs, bo tyle wiem - ja tego nie kupiłem ;)
Ale jest taki kłopot - przy wybieraniu 0w202122 nie uzgadnia
połšczenia (gada ze 20 s. i nic)
jak ustawię AT+M=V34 czy jakoś tak [niepamiętam dokładnie ale działa]
dogadujš się, ale stoi na otwartym ternianlu i telepies milczy (nie
dochodzi do żadnych
pytań o ppp), podczas gdy łšczę się do telbanku idzie jak trzeba i bez
żadnych
wymuszeń V.34 (tzn. dochodzi do 37xxx bps). Linia/centrala to nie jest
mistrzostwo
świata i słyszałem, że to właśnie na niektórych centralach dziejš się
takie rzeczy i sš
na to jakieś zaklęcia z AT, może ktoś je zna?

   Wojciech