Re: Pytanie o procesor - bardzo pilne!

Autor: oscar (arturm_at_meritus.pl)
Data: Mon 18 Sep 2000 - 16:43:32 MET DST

Uzytkownik "beblok" <beblok_at_vc.pl> napisal w wiadomosci
> Czesc!
>
> Szwagier kupil sobie kompa z procesorem PIII 500 Mhz
> Jakie powinny byc ustawienia w biosie dla tego procesora?
> 7,5x66 czy 5x100? Nie wiem czy go nie wyciulali wsadzajac slabszy
> procesor i go podkrecajac zeby wskazywal 500Mhz.
> Plyta Abit BH6II
> Jutro idzie do sklepu bo karta muzyczna jest SB 128 PCI jest walnieta,
> a katre graficzna wsadzili mu nie ta co chcial (gorsza) oczywiscie
> placac za lepsza.
> Bardzo prosze o pilna odpowiedz!
>
> Pozdrowienia
> Beblok

Na stronie intela jest program do sprawdzenia czy procesor jest podkrecony
czy nie. a poza tym musisz sprawdzic jaki jest fizycznie. napisane jest na
procesorze jaka ma czestotliwosc. w najgorszym wypadku bedzie to
333 podkrecona na 500. mnoznika na prockach intela nie mozna zmieniac.