Re: Lamerskie pytanko - NERO BURNING ROM

Autor: Beerman (beerman_at_perfect.net.pl)
Data: Mon 18 Sep 2000 - 16:24:36 MET DST

On Sun, 17 Sep 2000 23:50:04 +0200, "PeterPan"
<ANTYSPAMpeterpan_at_poczta.onet.pl> wrote:

>Witajcie ponownie.
>
>Poniewaz dopiero zaczynam w tym temacie (wypalania plytek), chcialbym Was zapytac
>jakie znaczenie ma funkcja SYMULACJI zapisu ktora jest uruchamiana przed
>wlasciwym procesem. Sama symulacja trwa tyle samo co wypalanie i nie wiem po co
>wlasciwie istnieje, co daje.

Jest to normalny proces wypalania , tylko z wylaczonym laserem. Bardzo
przydaje sie przy ekstremalnym overburningu.

BTW. Ciekawe czy nagrywarka MUSI to wspomagac. Bo raz spotkalem sie z
nagrywara, przy ktorej nie dalo sie zasymulowac.

--
Beerman
e-mail : beerman_at_perfect.net.pl