Re: Rockwell - V90 upgrade szukam

Autor: Kaja (fatum_at_friend.pl)
Data: Mon 18 Sep 2000 - 02:26:24 MET DST

Steol napisał(a):

> Użytkownik "De Grejt Kornholio" <cornhole_at_darmo.alter.pl> napisał w
> wiadomości news:8q2etu$8i4$1_at_news.tpi.pl...
> na

Nie ma chyba Biosów do modemów--są sterowniki i drivery oraz programy do
modemów.
W swoim programie mogę wszystko sobie ustawić jak chcę ale nie bardzo znam się
na tych poleceniach i większość zostawiam tak jak jest skonfigurowane przy
instalacji.
Nie wiem co to są tablice translacyjne, co napisać w kontroli błędów, co to
jest string i co wpisać, bo jest puste.

Kaja