plyta glowna, ale jaka pod Celerona 566?

Autor: Emil Kowalski (emilll_at_poczta.wp.pl)
Data: Sat 16 Sep 2000 - 21:52:43 MET DST

Ostatnio jest duzo zamieszania z plytami glownymi, czy moglby ktos z Szanownych
Czytelnikow tej grupy doradzic mi plyte glowna pod Celerona 566. Zależy mi na tym by
plyta obslugiwala:
-UDMA 66, a jeszcze lepiej 100
-AGP x 4
-regulacja napiecia zasilania procesora ;)
-bez badziewia typu zintegrowana grafika, muzyka
-dodatkowo byla w umiarkowanej cenie
Wiem, że to duże wymagania, zwłaszcza to ostatnie dlatego prosze o pomoc.
Z gory dziekuje.