Re: kontroler SCSI dla płyty na VX

Autor: Konrad Brywczyński (bryw_at_waw.pdi.net)
Data: Sat 16 Sep 2000 - 21:26:45 MET DST

"Michał Matuszczyk" <mikemat_at_polbox.com> wrote in message
| raczej masz walniety kontroler

Mam nadzieję - głupio to trochę brzmi, ale zostawiłem
skaner wraz z kartą w serwisie. Po wetknieciu w inny
komputer, system wstawał, więc podejrzewałem (a także
serwisant), że to moja płyta jest jakaś dziwna.

Okaże się w poniedziałek, mam się dowiadywać, jak to
dokładniej sprawdzą, bo w piątek byłem tuż przed
zamknięciem serwisu i nie było czasu na bliższe
przyjrzenie się. Jeśli jednak to karta jest trafiona,
to pewnie skończy się na jej wymianie i po bólu.

--
Konrad J. Brywczyński                should it be implausible
bryw_at_waw.pdi.net                     that a man can supervise