Re: VIA vs Intel ?

Autor: Wojciech Bartkowiak (ssak_at_zssam.stech.cx)
Data: Sat 16 Sep 2000 - 22:07:35 MET DST

Morphi wrote:

> A ja z VIA nie mam zadnych problemow i to z kilkoma modelami plyt (na
> kosciach MVP3,133A,KT itp).
> A tuner tez mam i nie ma zadnego z nik klopotu.
>
> W twoim przypadku VIA jest nowoczesniejsze (AGP 4x itp) ,ale z wydajnoscia
> moze byc roznie (najlepiej obadaj na jakiejs stronie ten konkretny model np.
> na TomsHardware)

No właśnie - wydajność, czy jest coś szybsze od BX na 100MHz ?
[jeśli chodzi o trasfery do ramu]
Według moich badań pewne nadzieje daje KT133 - był tylko nieco wolniejszy
od BX, ale gdybym miał RAMki 133 byłby zapewne szybszy :))

Do Celerona/Pentiuma jednak najlepiej dać BX, ale na mariage Via/AMD jest
niezły.
Polecam Durona 600 - najlepszy wg mnie stosunek cena jakość [szybkość]

  Wojciech