GeForce2 GTS - problem

Autor: Darek (darios_at_poland.com)
Data: Sat 16 Sep 2000 - 15:52:04 MET DST

Witam
Kupiłem sobie wymarzonego Asusa7700 w wersji Pure.
Instalacja przebiegła normalnie , wszystkie gry i programy
chodzą swietnie ale dzieje sie coś dziwnego po wyłączeniu
komputera i odpaleniu go po kilku godzinach lub na drugi
dzien - na ekranie monitora pojawiają się jakies kolorowe szlaczki,
dziwne esy-floresy i takie tam....
Pod tym wszystkim widac ze komputer startuje jakby normalnie,
wchodzi do windozy ale ekran jest caly czas pokryty tą kolorową
kaszanką ;-(
Gdy wyłączę na chwilę zasilanie i zaraz włączę to startuje normalnie
i dalej chodzi jak gdyby nigdy nic !
Nawet gdy go wyłączę np. na 1 godz. to tez jest OK.
Próbowałem na sterach 5.33 , Detonatorach 6.18 i 6.26 - bez zmian
dalej to samo.
Słyszałem że to może być wina zasilacza - mój ma 250W i eksploatuję
go około roku czasu ( mógł już się zużyć ? )
Mój komputer to : PIII650E , AbitBE6 II 1.2 , 128MB Ram ,
SB Live Player , HDD Samsung 20GB , karta TV PixelView ,
monitor LG 775FT 17` .
Nic nie jest podkręcane ;-)
Pozdrawiam i dziękuję za ewentualną pomoc.
Darek