Re: problem z tragicznie niska predkoscia modemu...

Autor: Mystic Rider (infernal102_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 14 Sep 2000 - 22:57:20 MET DST

Beerman napisał(a) w wiadomości: ...

>Masz na linii PCM'ke. Idz to TP SA i :
>
>a) jesli zarejestrowales modem idz z ryjem i kaz im ja zdjac (musza)
>b) jesli nie zarejstrowales to idz i ladnie popros (powinni zdjac)

Kumpel mieszka na wsi i też miał podobny problem - ma skrzynkę PCM i miał
transfery rzędu 9600-14400bps. Próbował różne modemy, najgorzej chodził
Zoltrix, a na U.S. Robotics zewnętrznym dało się wyciągnąć "nawet" 18000bps.
Długo kłócił się z Tepsą, a oni że nic nie mogą zrobić i że za kilka lat
będzie modernizacja to mu poprawią. W końcu jednak coś zrobili i transfer mu
się poprawił do 32000bps, czyli że da się coś z tym zrobić. Okazuje się, że
transfer mógłby być jeszcze lepszy, ale muszą podłączyć jakąś szkołę i to
jest powodem, że już lepiej się nie da. Podobno gdyby nie było tej szkoły to
kumpel mógłby mieć nawet 45000bps.

Pozdro - M. R.