Re: Problem z Promise w Microstar BX?

Autor: KruczeK (kruku_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 16 Sep 2000 - 08:49:58 MET DST

Cze!
Niedawno kupilem bx mastera i jestem nim szczerze zawiedziony. Po pierwsze
nie chcial wspolpracowac z GF2 GTS, wolno zliczal pamiec, w ogole boot byl
wolny. Co do udma/66 nie wiem, nie moglem sprawdzic - brak dysku. Skonczylo
sie na tym, ze wymienilem plyte na MSI 6337 Solano.
Użytkownik Biedrzyk <biedrzyk_at_home.com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:0jzt5.15120$Qx4.697717_at_news1.rdc1.il.home.com...