Re: AverMedia TVCapture98 - problem!!!

Autor: zuko / Shark von Cygnus (shark_at_post.pl)
Data: Fri 15 Sep 2000 - 22:53:14 MET DST

On Fri, 15 Sep 2000 15:03:01 +0200, "The Habu Xorph"
<habu_at_alpha.net.pl> wrote:

>Kupilem nowa karte i mam problem z uzyskaniem obrazu pod Win98 , Win2000
>oraz NT.
>Karta instaluje sie prawidlowo pod kazdym systemem , nie ma konfliktow.
>Kanaly skanuja sie prawidlowo , ale nie ma wizji (fonia jest).

Czy w sofcie Avera pod NT zmieniałeś tryb wyświetlania z DirectDraw na
GDI?

Weź spróbuj pobawić się programami MoreTV oraz BorgTV. W nich
powinieneś bez problemów uzyskać prawidłlwy obraz.

--
zuko / Shark von Cygnus
e-mail: shark_at_post.pl; http://www.zuko.hg.pl - wyciszanie wiatraków