Re: Canon BJ10e

Autor: Fil (filip71_at_poland.com)
Data: Thu 14 Sep 2000 - 23:24:14 MET DST

Dostałem taką drukarkę. Zupaełnie golutką. Bez sterowników, bez zasilacza,
bez
instrukcji, z pustym (chyba) kartridżem.
Kilka pytań i próśb:
1. Czy można ją podłączyć przez zwykły zasilacz 9V (powinien być 9,5V)?

Mój kolega taką ma i podłacza do standartowego zasilacza Canon. Sprawdź na
www jaki?

2. Sterowniki pewnie znajdę u Canona, ale co z instrukcją? Może choć krótki
opis zworkologii i klawiszologii.

Stery mają Windy 95 i 98 a klawiszologi nie znam bo on też dostał w drukarę
gołą

3. Czy działa w DOS-ie? Jeśli tak, to czy obsługuje ogonki i jak je ustawić?

Myślę, że tak ale trzeba mieć stery.

4. Zapewne jest tylko czarny kartridż, ale czy na pewno nie jest kolorowa?

Nie jest kolorowa

5. Czy warto w ogóle coś z nią robić czy od razu złomować?

Może komuś pchnij kto potrzebuje drukary do laptopa (jest lekka, bierze mało
prądu, małe wymiary) analogiczne dzisiejsze drukarki do laptopów są bardzo
drogie ponad 1000z.ł

Pozdro
Fil

--
Archiwum listy dyskusyjnej pl-comp-pecet
http://www.newsgate.pl/archiwum/pl-comp-pecet/