V90 Krakow/Podgorze

Autor: Sobar (sobar_at_kki.net.pl)
Data: Fri 15 Sep 2000 - 21:01:05 MET DST

Witam ponownie!

Czy fakt, ze moja centrala TPSA umozliwia wybieranie tonowe jest
jakimkolwiek wskaznikiem na stosowanie przez nia standardu V90 na
bramce modemowej. Sam widze, ze to pytanie jest naiwne, ale
rozpaczliwie usiluje ustalic, czy oplaca mi sie zmieniac modem!!
Dzwonilem juz do BOK TPSA mojej centrali i do Krakowskiego Polpaku,
ale nie umieli mi nic konkretnego powiedziec (a ich opinie byly nawet
sprzeczne: gosc z BOK mowil, ze z jego _doswiadczenia_ wiekszosc
nowych central juz obsluguje ten standard; ten z Polpaku -- ze owszem
bramki sa sukcesywnie modernizowane, ale nie umie powiedziec, gdzie sa
te nowsze -- ogolnie nie brzmialo to zachecajaxo). Czy ktos moze mi
pomoc? Czy mozna gdzies znalezc info o bramce dostepowej? Nie mam od
kogo pozyczyc modemu na probe, wiec musialbym kombinowac ze
sprzwdawca/montazysta aby ewentualnie uzyczyl mi sprzetu na probe.
Acha -- musze podjac decyzje do polowy przysz. tyg.

Bede b. wdzieczny za pomoc!

Bar

---
OFERTA SPECJALNA 46GB DYSK TWARDY IBM 7200 OBROTOW ZA 999 PLN NETTO
KONIECZNIE ZAJRZYJ DO NAS SUPER OFERTA http://www.idh.pl tel. 012 6321677

--
Archiwum listy dyskusyjnej pl-comp-pecet
http://www.newsgate.pl/archiwum/pl-comp-pecet/