Re: monitory i sprzęt IBM

Autor: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne (smolik_at_stanpol.com.pl)
Data: Fri 15 Sep 2000 - 20:47:05 MET DST

On Fri, 15 Sep 2000, Zb. Ja. wrote:
[...]
>+ Tak myślałem. Ale wolałem się upewnić. Dziękuję za wyczerpujące wyjaśnienie.
>+ Ponieważ mam za mały lokal aby jednocześnie być kustoszem muzeum techniki
>+ komputerowej dziękuję za ofertę na VAXa i Alphy muszę niestety odmówić...

 Pan sobie kpisz ze mnie ??? -:O

 Nie, nie przejmuj się - ja tylko reaguję alergicznie na sugestie,
że wspomniany sprzęt to same zabytki -:)
 Owszem, linia VAXów właśnie zostaje zamknięta (*jeszcze* są nowe !),
Alfy oczywista się rozwijają. I to *są* pecety !! Ostatnio miałem
w ręce model z 2 kanałami EIDE, SCSI, siecią (wbudowane), ile
PCI już nie pamiętam -:] mogę sprawdzić.
 VMS -:), DUnix, Linux (oficialnie supportowane), BSD (chyba,
nie sprawdzałem) i WNT (niesupportowane) działają...

 I, dla jasności, można kupić używaną Alphę w rozmiarach mniejszych
niż meblościanka -:), dokładniej np: 45*45*13 cm (taka, jak ww. nowa,
ale EIDE nie ma -:() albo np. 42*18*42 cm - jedna "leży", druga
"stoi". Polazłem z linijką i zmierzyłem, żeby nie było -:)
 Monitor i klawiatura typowe, mysz 3 klawisze (bo inaczej pod
X-Windows źle się pracuje !).
 Może tylko ceny nie są takie zachęcające, jak dla PC na i86...

>+ gdyby tak 15 lat temu...

 Żartujesz !

>+ Pozdrawiam

 Wzajemnie -:)