Re: KONFLICT VOODOOII i kart grafiki S3 Trio64V+

Autor: Kosiarz (koszni_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 15 Sep 2000 - 20:29:53 MET DST

Użytkownik TIGER <TIGER70_at_poczta.onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:39bdc4b9_at_news.vogel.pl...
> Czesc wszystkim
>
> Mam maly problemik, podobno dosc popularny. Wlasnie dokupilem sobie do
> mojego zloma VOODOOII (12mb), niestety pokazuje jakis konflikt z karta
> grafiki S3 TRIO64V+(2mb) . Objawia sie to tym, ze strasznie przeklamuje
> kolory podczas gry (potezna ilosc zieleni). Da sie to jakosc obejsc.
> Odpowiedzi prosze na priv.
>
> z partyjnym pozdr aps

Yo!
To częsty objaw, szczególnie w Q2. U mnie pomaga odpowiednio niskie
ustawienie parametrów gamma RGB /experymentalnie 1.30, niżej zielony/.
Problem objawia się też gdy próbowałem używać specjalnych sterowników do
V2 - Wicked GL, kopały Q2 właśnie w ten sposób /zielone plamy na niebie,
zielone strzały/. Pomagała reinstalka sterowników do V2.
Sam posiadam S3 virge 4Mb + V2 12Mb. Stosuje sterowniki S3 virge GX2
Enginering Relase, V2 od 3dfx z 1.27.2000 a więc ostatnie do DX7

--
Wygraj bezprzewodowa klawiature i mysz!  http://konkurs.rubikon.pl