Re: ABIT BE6-II /w UDMA100

Autor: Hotest (daniel_at_systemx.pl)
Data: Fri 15 Sep 2000 - 15:11:36 MET DST

Pamieci wymienialem....hmmm nie raz....jak mi sie sypaly rejestry to nie
bylo konfliktow.....wiec ja juz nie wiem...

To jest procek 550/Slot1/512KB....najszmieszniejsze ze 2 dni temu robilem
dokladnie taka sama konfiguracje i nie bylo problemu....btw myslalem ze jak
przelacze dysk na udma33 to zniknie problem z HPT...ale tak nie bylo

Użytkownik "SqT" <sqt_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
TEAC