Re: modem i cuda

Autor: Adam Stawiszyński (stawek_at_mazurek.man.lodz.pl)
Data: Fri 15 Sep 2000 - 14:30:55 MET DST

Użytkownik "JFB" <jfb_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> (trzaski) gdy modem jest fizycznie wlozony do gniazda
> ISA (lub gdy wogole dotyka obudowy). Gdy teraz modem sobie wyjme, i znowy
> podlacze przez niego aparat, wszystko jest ok. (czysty sygnal)

Uziemienie, uziemienie. Sprawdź, czy podłączasz kompa do gniazdka z bolcem,
czy ten bolec jest dobrze zarobiony itd. itp. Miałem ten problem i po
podłączeniu do kuchennego gniazdka zniknął. Okazało się, że co prawda
gniazdko w pokoju mam z bolcem, ale nie jest on do niczego podłączony.

Pozdrawiam

Adam