Re: monitory i sprzęt IBM

Autor: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne (smolik_at_stanpol.com.pl)
Data: Fri 15 Sep 2000 - 12:35:51 MET DST

 Spam oczywisty, ale niech będzie (bo nie całkiem NTG):

On Fri, 15 Sep 2000, Zb. Ja. wrote:
>+ GOB wrote:
>+
>+ > Witam
>+ > Szukamy odbiorców hurtowych i detalicznych na używany sprzęt firmy IBM.
[...]
>+ > Dostarczany przez
>+ > nas sprzęt pochodzi wyłacznie z fabryk producentów, w związku z czym
[...]
>+ Coś tu nie mogę wykapować. Albo używany albo fabrycznie nowy.
>+ Czyżby IBM produkował sprzęt używany?!

 Nie, sir.
 "Dostarczony z fabryki" a "fabrycznie nowy" nie są (jednak !)
tożsame -:)
 Wszyscy (??) liczący się (-:)) producenci reanimują sprzęt (przynaj-
mniej ten "z wyzszej półki"): "idzie" on do serwisu producenta, jest
kontrolowany itp. i sprzedawany *z gwarancją*. Jako "second-hand",
rzecz jasna, nie jako nowy -;)
 Życzysz sobie jakiegoś VAXa ? Alphy ? Napędu taśmy (z kategorii
"zabytki" lub nowszej) ? Dysku DSSI ?
 To napisz na adres ze stopki (mojej !) -:)

>+ A może to jest sprzęt używany przez producentów komputerów w ich fabrykach?

 Oj, niekoniecznie -:)

>+ Proszę rozwiać moje wątpliwości

 Staram się. Inne sprawa, że nie wypowiadam się w imieniu IBMa,
nie w mojej kompetencji orzec czy to "liczacy się producent" -;)

 Gotfryd

--
 Gotfryd Smolik, PTH Stanpol Zabrze.