Re: Jaka proca i plyta za 1000

Autor: Halley (komp_at_modex.com.pl)
Data: Fri 15 Sep 2000 - 12:15:38 MET DST

"KlewHe" <klewhe_at_poczta.wp.pl> wrote in message
| y()!
| Chce sobie zapgrejdowac kompa, ale nie mam za duzo kasy (stare jak
swiat; a
| kto ma :).
| Jaka Proce i plyte polecilibyscie mi do 1000 zl???
| i moze jakis tani sklep internetowy....
|
| pozdrowka
|
| KlewHe

Nie wiem skąd jesteś ale jak patrze na cennik pewnej krakowskiej firmy
do widze:

Płyta główna: Gigabyte GA-7ZX (VIA KT133) - 599 zł brutto
Procosor: AMD Duron 600MHz - 359 zł brutto

nic tylko kupować !

K.R.H.

PS.
Jeśli masz iP75 to pewnie i pamięci SIMM więc musiałbyś dokupić również
nowe pamięci. Poza tym ta płyta (jak i praktycznie wszytkie nowe
dzisiaj) jest w formacie ATX więc jeśli nie masz takiej obudowy to...
kolejne pieniądze, i jeszcze myszka, klawiatura...
Reszta powinna się nadać.