Re: zestaw DVD

Autor: Artur Łożyński (aloz_at_po.opole.pl)
Data: Fri 15 Sep 2000 - 11:12:55 MET DST

Piotr Liskiewicz wrote:

> Czesc,
> jak najtaniej zrobic z P133 (bez MMX) i 64MBRAM odtwarzacz DVD do
> podlaczenia do TV? Kupic czytnik DVD (jaki?) i dekoder MPEG (jaki?)
> czy sobie odpuscic i po prostu kupic zwykly odtwarzacz DVD?
> Dzieki za wszelkie sugestie.

Ja uzywam Real Magic Hollywood+ (z pilotem) i naped Hitachi 2500. W
wymaganiach sprzetowych p133 jest w zupelnosci wystarczajacy robilem
testy nawet na p120 i wszystko chodzilo bez zarzutu.

Przy obecnej cenie odtwarzaczy stacjonarnych (juz sa za 999 zl)
rzeczywiscie mozna sie zastanawiac na alternatywa pc-dvd czy urzadzenie
stacjonarne. Problem polega na tym iz jakosc stacjonanrego przy tej
cenie nie odbiega od jakosci zestawu pc-dvd. Zdarza sie ze producenci
stacjonarnego dvd uzywaja w produkcji czytniki komputerowe. Dysponujac
zestawem pc-dvd masz nietylko dostep do filmu i mozesz go bezproblemowo
wyswietlic na TV ale takze masz dostep do danych komputerowych ktore
zawieraja filmy dvd z oznaczenie PC-Friendly. Zawieraja one gry, witryny
internetowe poswiecone filmowi i inne takie, czego niestety nie
zobaczysz za pomoca stacjonarnego dvd.

a.