Re: Czy są procesory Intela 200MHz bez MMX??

Autor: Artur Łożyński (aloz_at_po.opole.pl)
Data: Fri 15 Sep 2000 - 10:53:16 MET DST

Dziekuje za sprostowanie mojej odpowiedzi, oczewiscie istnieja procesory intela 200MHz
bez MMX. Coz, pamiec staje sie coraz to bardziej zawodna moze za duzo jem masla.

Mam jednak przeczucie ze procesy z MMX zaczynaly sie od 150 MHZ spotkalem kiedys
notebook'a z taka wersja a zwazywszy ze wczesniej sie pomylilem nie twierdze tego na
pewno.

Pozdrawiam
a.