Re: Problemy z kablem w sieci

Autor: noname (slot_at_kki.net.pl)
Data: Fri 15 Sep 2000 - 09:20:45 MET DST

Krosowac to znaczy krzyzowac a krosowac kable
to znaczy zeby je tak polaczy by sie krzyzowaly. ;-)))

W sieci jezeli laczy sie dwa komputery skretka
to nie potrzeba huba jedyniwe wlasciwie polaczyc przewod
a raczej przewody.

PC1 PC2

Chodzi o to by sygnal wyjscia z jednego PC1
zostal podlaczony do sygnalu wejscia drugiego PC2

W innym przypadku role przelacznika pelni HUB tzn
jezeli liczba PC>2

Notabene, jezeli kupujesz karty sieciowe to do kazdej jest
instukcja i tam jest schemat polaczen.
Gdyby byly jeszcze klopoty to rosze na priva.

Powodzenia Eugeniusz Rink