Re: Problem z UDMA

Autor: Chris (krzyss_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 15 Sep 2000 - 07:33:50 MET DST

Timo wrote in message <8pra26$hm2$1_at_news.tpi.pl>...

>A macie najnowszy bios zaladowany?

Jesli o mnie chodzi to tak (wersja UL byla na plycie juz w momencie zakupu).
Wczoraj gosc z Abita podeslal mi jakoby nowszy bios (wersja beta), ale
okazalo sie, ze to zwykly UL (porownalem zawartosc plikow).
Poki co problem nierozwiazany, ale skoro u wiekszosci UDMA na KT7 dziala
normalnie, nasuwaja mi sie dwa podejrzenia:
- uszkodzony kontroler IDE na plycie,
- niezgodnosc z niektorymi typami dyskow - ponoc kontrolery VIA miewaly juz
problemy z Caviarami.

Krzysztof