Re: Zapmniałem hasła dostępu do Bios'a ...

Autor: Krzysztof Pawleta (krzys_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Thu 14 Sep 2000 - 19:34:41 MET DST

"Piotr Łącki" wrote:

> chcesz powiedziec, ze tym algorytmem jestes w stanie odczytac kazde haslo w
> BIOS'ie ?

Jak sobie zrobisz algorytm ODWROTNY ;-)
Tylko jest jedno ALE: dostaniesz przykładowe hasło(z taką samą sumą), a nie
te, które ktoś wpisał ;-(
Bo jak kiedyś to zauważyłem, tylko hasło serwisowe w BIOSie jest podwójnie
zakodowane - te w CMOS to suma kontrolna, a z tego co zauważyłem im więcej
znaków koleś wymyślił tym więcej odpowiedników (np. 1 litera ma tylko jeden
odpowiednik, dwie litery już więcej (przy dwóch zależy to od tego jaki kod
ma druga cyfra - im mniejszy, tym więcej kombinacji).
P.S. Jak np. koleś wpisał osiem takich samych znaków, to NAPEWNO to się da
zgadnąć najwyżej za 4 razem (bo powtarzają się co 4 ;-)))

|		'Krzys' Pawleta			|
|	mailto:pawletak_at_priv5.onet.pl		|