Celeron 2 533@800 i wieszanie się...

Autor: Kamil Tomzik (freekamil_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 14 Sep 2000 - 23:28:28 MET DST

Witam serdecznie i pozdrawiam!

Piszę do Was drodzy grupowicze ponieważ mam nie lada problem.

A mianowicie:

 Posiadam sprzęt
- Płyta gł :MS - 6309 ATX VA5 na chipsecie VIA 694X (nowa płta z AGPx4,
ATA-100, USB, możliwość USB2, AMR, 5PCI (4 in 1 software)
- C2 533_at_800 8x100
- RAM PC - 100_at_133, 128MB (bez problemu)
- Live! 1024 (live ware 3.0 software)
- Savage3D 8MB SDRAM
- CD-ROM Teac 40x
- HDD IBM 30 GB 2MB cache (o jak miło ;-))

i cóż.....

W środowisku API w Direct 3D wszystko gra i buczy (np. Alien vs Predator),
natomiast w Glide, Open GL jest tragedia!!!
(Na prostych testach 3d się wiesza bez negocjacji i porozumienia z
właścicielem!)

np. q1 udało mi się jedynie odpalić w mini gl Virge! (również zwis po
czasie), q2 chodzi chwilię i zwis...q3 pół sekundy - ta sama chwila, rekord
to kilka sekund (pojawienie się planszy gry), Unreal po chwili zwis, teraz
nawet jak mam włączonego Outlooka + jakiś inny program za długo to zwis!

Co mam robić?

Jedynie programy i d3d bzyka , a co z q3?
Czy grozi mi kiedyś to , że zobaczę go na swoim bzyku?
Mam już kupować szubienicę? - i zrobć zwis wraz z moim kompem??
Może TNT?

Może się coś przegrzewa (procek temp: do 38 stopni , , zamontowałem w środku
dodatkowy wiatrak,,,,)

Stery do grafiki fachman - próbowałem wielu różnych, ale to nie to, bo u
brata na pierwszych lepszych chodzi q2 bez problemu,(również ma Savage3d i
Celerona tyle, że 300A_at_450) a u mnie po sekundzie zwisssssssss.........(krew
mnie zalewa...)

System dopiero co instalowany , robiłem to wielokrotnie, oraz na
ustawieniach default-owych biosu również nie wiele pomaga....533MhzC2 i
100Mhz ram, i tak du.... może troszkę później?

Zrospaczony desperat prosi o pomoc!

Podpisano:

Dzielny Kamil