Re: Wypalanie -moj 1 raz

Autor: Zbyszek T. (zbyszek_at_gd.home.pl)
Data: Thu 14 Sep 2000 - 22:41:54 MET DST

Użytkownik Xaltuton <demiurg__at_poczta.onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:t8h1ss43u7esc5covhm1cgt7irtslr5e2o_at_4ax.com...

> Raczej organicznej nie metalowej.

Nie będe się upierał, bo nie mam pewności, ale organiczna AFAIK jest (a
raczej może być) wrażliwa na temperaturę warstwa, na której dokonywany jest
zapis. Jeżeli promień lasera nie zostanie przez nią "pochłonięty" i
"przeleci" przez nią (trafi na odpowiednik landa w konwencjonalnej płycie),
jest odbijany przez metaliczną warstwę znajdującą się pod warstwą nośnika
(patrząc od strony głowicy).