ABIT BX 133 RAID

Autor: kaciu (kaciu_at_priv1.onet.pl)
Data: Thu 14 Sep 2000 - 22:15:26 MET DST

Witam !!

Plyta ta pojawila sie na rynku a cos cichutko o niej na grupach i niezbyt
wiele postow mozna znalezc na jej temat.
Nosze sie z zamiarem podmianki swojego Abita BE6-II jeszcze ze sterownikiem
HPT 366 na BX 133
Mam dysk ktory chodzi na ATA - 100 i mam tez kupca na swoja stara plyte tak
wiec szkoda puszczac taka okazje.
Czekam na jakies opinie od uzytkownikow pracujacych na niej, a nie od osob
ktore cos slyszaly od cioci.
Glowne sprawy to : mozliwosc podkrecania na MenuSoft III, stabilnosc,
wydajnosc.
Teraz mam Celeronka II 533 ustawionego na 800 i jest to stabilny uklad. Czy
moge sie spodziewac niespodzianki na BX 133 ??
Za wszystkie sugestie bede wdzieczny

Pozdrawiam - kaciu
j.kaciuba_at_impel.com.pl