Seagate U8 8.4GB - ST38410A

Autor: Wojt_at_s
Data: Thu 14 Sep 2000 - 21:26:04 MET DST

mialem wczesniej Seagate 8.4GB serii U4 ale po wlaczeniu kompa stukal
przez jakis czas glowicami - chodzil jakies niecale pol roku.
Wymienili mi na model U8 tej samej firmy (mialem chyba farta - po oddaniu
starego , nowy dali mi po niecalej dobie)

widac ze szybszy i duzo cichszy dysk
W SiSoft Sandrze 2000 albo wychodzi jakas glupota albo trafil mi sie
jakis superszybki okaz - w tescie dyskow otrzymal prawie 14500 pkt
(najwyzszy model 27GB UATA66 ma 13000 - to ze skali porownawczej ktora
podaje Sandra w moze nienajnowszej juz wersji)
Moj IBM 20GB 7200rpm ma niwiele ponad 11000
Moze taki wynik sie wzial stad ze moj ibm jest juz zapachany i
sfragmentowany
a seagate byl mierzony zaraz po formatowaniu :)

Moze grupowicze powiedza co mysla o serii U8 Sigejta - moze
znowu nabiore troche wiary w dyski tej firmy :)