Sfajczony dysk

Autor: Łukasz Wesołowski (lukasz12_at_go2.pl)
Data: Thu 14 Sep 2000 - 17:45:30 MET DST

No wiec mam taką sprawe.Kiedyś spadł mi dysk.
Troche ten updadek go nadwątlił a konkretnie to dysk
zaczął dziwnie "strzelać" przy rozpędzaniu sie i odczycie.
Jednak nie było problemów ani z odczytem ani z zapisem choć
zajmowało mu to znacznie więcej czasu.Oczywiście
nie używam go teraz ale ciekawi mnie co się w nim zepsuło.
Jeśli ktoś wie co to niech da znać ewentualnie jeśli ktoś
miałby sprawną mechanike do tego dysku (WD Caviar 33200) to niech pisze.
Pozdrawiam całą grupe i z góry dziękuje za info (konkretne a nie głupie
komentarze)
Wesoł