zamienil stryjek asusa na abita

Autor: tom (oomeg_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 14 Sep 2000 - 15:54:15 MET DST

niestety
moj stary P2B chodzil swietnie ale ze nie przyjmowal PIII I Cel2 wiec
postanowilem go zamienic.
kupilem Abita BX133 i zaczely sie schody
po dwoch dniach i siedmiu reinstalacjach windy wreszcie zainstalowalem
wszystko. nie mam zoltych znakow zapytania wykrzyknikow itd ale:
po mniej wiecej godzinnej przerwie w dzialaniu po zalaczeniu karta pokazuje
obraz jak z Matrixa (tylko mniej zielony - raczej popada w niebieski)
po "silowym" restarcie windows pojawia sie w rozdzielczosci 640x480x16,
potem ustawiam tak ja chce pracowac i jest OK
jesli wylaczam go na krotko (pare sekund) to startuje jak trzeba
czy ktos wie co moze byc przyczyna? (karta na Asusie chodzila OK)

Aha wcale nie zauwazylem wzrostu szybkosci - (asus + cel466 na abit + cel2
633) wrecz przeciwnie przy grach czesciej sie zacina i doczytuje.

moze ktos wie czy trzeba cos zmienic w BIOSie itp
za sugestie bede wdzieczny
tom