Re: Re: HDD IBM 5400RPM a 7200RPM

Autor: Michal Kawecki (kwinto_at_poland.com)
Data: Thu 14 Sep 2000 - 15:49:38 MET DST

Użytkownik "PeterPan" <ANTYSPAMpeterpan_at_poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:39c0c417$1_at_news.astercity.net...

> Wiec nie sa to ani bajki ani glupoty a jedynie wygodna dla QUANTUMa
prawda
> (odnosi osiagi swoich dyskow do dosc glosnych - ciekawe jak wyglada w
takim razie
> ich rzeczywista wydajnosc - jeszcze nie czytalem testow PCWK).

Pogubiłem się już w tym wątku :-P... Nie pisałem że głupoty, aczkolwiek
chyba tylko tak można nazwać porównanie na stronie Quantuma (pytanie, czy
kiedy powstało były dyski olejowe Fujitsu). Porównywać można wszystko z
wszystkim, ale skoro raz Ci podałem pracowicie wygrzebane parametry
Fujitsu... (oczywiście one też nie muszą być prawdziwe ~;-)).

--
Pozdrawiam
Michał Kawecki