Re: Sterowniki do nVidi - pytanie?

Autor: Z.Maczynski_at_zetsa.torun.pl
Data: Thu 14 Sep 2000 - 14:26:37 MET DST

CZeść !

Miałem podobny do Twojego problem .

Przez długi czas używałem Detonatorów 2.08 i uważałem je za najlepsze
pod względem wydajności.
Jednakże od jakiegos czasu wszystkie nowe gry pisaną są pod
sterownikami 3.xx a nawet 5.xx i są one optymalizowane i sprawdzane na
takich sterownikach.

W niektórych grach na sterownikach 2.08 (i innych z tej 2.xx) miałem
przekłamania w grafice a w niektóych grach pisanych pod OpenGL brak
niektórych efektów spowodowanych brakiem ich sterowniku OpenGL.

Po jakimś czsie zrezygnowałem z Detonatorów 2.08 (i tzw. Fachmanów) i
"przesiadłem się na sterowniki 3.68 których używałem dośc długo.

Jednakze sterowniki te okazały się niezbyt stabilne po wymianie sprzętu
(wychodzenie gier na desktop) więc zacząlem szukac nowych sterowników
na których wydajnośc spadłą by w jak najmniejszym stopniu .
Steroniki do tego musiały byc jak "najnowsze" .

Sterowniki które obecnie używam to - Detonatory 5.22.

Detonatorów 6.18 nie polecam posiadaczom RIVYTNT2 gdyż poza spadkiem
wydajności nie oferują one niczego nowego posiadaczom RIVy TNT2.

Pozdrawiam
/// Kaszpir ///

Sent via Deja.com http://www.deja.com/
Before you buy.