Re: Re: moja karta szumi

Autor: Darc (f-pinkawa_at_imp.sosnowiec.pl)
Data: Thu 14 Sep 2000 - 14:20:25 MET DST

ciach

> E, to nie lepiej juz kupić za te 120 zeta Aopena na Yamasze 744?
ciach

nie tak szybko - mialem cos na Yamasze 724 i czasem ( roznie, po wlaczeniu
PC, bez zadnych zmian w sys ) szumiala lub nie, czasem slychac bula przez
nia "prace HDD" i inne takie, wiec najlepiej przed zakupem umowic sie na
test, lub mozl. wymiany na inna, mam tez gdzies w szufladzie cos na ech ...
skleroza a Crystal iles tam, stosunkowo nowa, ktora nie z wszystkimi komp.
lubi dzialac (wiadomo ze slabszyni P90 nie chce ), ale w manualu, i na
pudelku pisze ze pojdzie nawet z 486

A ost. kupilem z bolem serca SB Live Playera, zainstalowalem, pobawilem sie
i bol serca minal jak reka odjal, polecam, tylko moglo by to kosztowac mniej