Re: winNT z dysku na dysk...

Autor: Daniel Bilski (Daniel_at_intercredit.pl)
Data: Thu 14 Sep 2000 - 10:27:18 MET DST

Radoslaw Sokol wrote:

> Hi,

> Rozumiem, że partycje są FAT16 :)
>
> W takim przypadku należy podłączyć oba dyski do innego NT, utworzyć na
> nowym dysku partycje o takim samym układzie jak na starym (może być inna
> wielkość, ale jeżeli poprzednio system był na C:, aplikacje na D: a swap
> na S: to tak musi być na nowym), skopiować wszystko plik po pliku, po
> czym podłączyć sam nowy dysk do docelowej maszyny i z płytki instalacyjnej
> NT naprawić boot-sector dysku. Po takim zabiegu powinno działać.

nie dziala :((, znaczy podnosi sie, ale niektore uslugi nie dzialaja,
cala siec nie dziala, krzyczy ze nie moze znalezc plikow (chociaz one sa
na dysku!!) , podaje do nich sciezke i mowi ze ich jednak nie ma...

BTW skad wiedziales ze mam taka konfiguracje partycji?? (C:,D:,S:) ;)

wlasnie znecam sie nad nortonghostem, ale on wymaga takich samych
rozmiarow partycji, a to mnie nie rajcuje....

--
      ///  Daniel_Bilski  --  Daniel_at_intercredit.pl  / Opolskie Hanysy
 __  ///  Intercredit Warszawa Sp. z o.o.           /   2000 Team