Re: Jaki procesor do grafiki - Czy poleciacie Amd DURON'y

Autor: Michal K. (darkfury_at_poland.com)
Data: Thu 14 Sep 2000 - 09:27:44 MET DST

no ale sdramy beda , bo takie mam a nie wywale przecie kosci 128 i 256
pc100..... a takie rambusy czy inne ddr-y (sam nie wiem jakie to teraz
pamieci beda) to sa wogole nie do dostanie chyba ze za potworna kase

a taki duron 700 na jakiej szynie pracuje (jaki mnoznik ?)

na thunderbirda tez nie moge sobie pozwolic (brak dostepnosci, cena ?)

Michal