Re: opinia

Autor: Andrzej Krasnowski (krasnowski_at_mpec.chelm.pl)
Data: Thu 14 Sep 2000 - 07:49:02 MET DST

Użytkownik "MadejsoN" <madejson_at_jasna.tarnow.pl> napisał w wiadomości
> Mam proźbę
> czy grupa mogła by werazić opinie na temat komputera:
> AMD k-7 750 lub 800 MHz Thynderbirt socket A
> 128 Ram 133MHz
> płyta główna Asus A7V Via KT133 Apollo
> karta graf. GeForce 2
> muz. SB Live
> Monior 17" LG 775N
> CD-ROM 48x
> Obudowa Big Tower
> z góry dziękuję

W sumie moze byc, ale ja na twoim miejscu zastanowilbym sie nad innym
monitorem (moze NEC V720???) bo mam w firmie 3 takie LG - shit najgorszy z
mozliwych, (rozny stopien jasnosci w roznych czesciach kineskopu,
przebarwienia itd...) a reklamacja nic nie daje, wymienilem jeden - trwalo
to 3 tygodnie - bez rezultatu, nastepny niewiele lepszy, wiec dalem sobie
spokoj....