Re: Karta TV Pixelview !!! problemy !!! POMOCY !!!

Autor: Morphi (Morphi_at_poczta.wp.pl)
Data: Thu 14 Sep 2000 - 03:34:13 MET DST

> Możesz dokładniej opisać te końcówki? Oraz jak i na co wymieniłeś te
> końcówki w karcie? Właśnie z paroma znajomymi walczymy z tymi
> pionowymi paskami...

To od poczatku. W karcie zamienilem koncowki TV z FM ( w wersji karty /FM
oczywicho) bo ta FM ma gwint i idzie zastosowac te nakrecane. Potem na kabel
antenowy zastosowalem wlasnie te koncowki nakrecane ( "F-ki" jak napisal
kolega w poscie nizej).
Jakie bylo moje zdziwienie gdy te pasy znikly.
Wczesniej sprawdzilem izolowanie wtyczek od sledzia karty (aby sie nie
stykaly),ale u mnie nic nie dalo, ba nawet wywalilem sledzia (karta
sterczala se z PCI) ,nawet uziemnialem i nic, pasy dalej byly. A ze
zmienialem obudowe pokusilem sie nawet o spr. na wolnym powietrzu:-)
(mainboard lezy na stole, jakis stary zasilacz itd) i tez klops!

Troche to dziwne ale u mnie trik z wtykami poskutkowal.

Pozdrawiam Morphi