Re: Karta TV Pixelview !!! problemy !!! POMOCY !!!

Autor: Morphi (Morphi_at_poczta.wp.pl)
Data: Thu 14 Sep 2000 - 03:25:33 MET DST

> jak pomoglo to fajnie, ale to nie zasluga F-ek (tych "nakrecanych") a
> tylko nowych. Pewno stare koncowki byly zdezelowane , kabel z
> alu-izolka sie stykal, itd.
>
> Jakbys wymienil na nowe antenowe (zwykle) byloby to samo.

Wymienialem i stracilem na tym majatek (chyba z 5razy ,a kazde inne i prosto
ze sklepu), koncowki zakladalem ja,kumpel co pracuje w PTK itp. A co ciekawe
zastosowalem nawet orginalny kabel z robionymi fabrycznie koncowkami ,a ze
krotki to komp stal na podlodze 2m od gniazdka TVK. I tez pasy!

Moze wydawac to sie bezsensu ale u mnie zadzialalo.

Pozdrawiam Morphi