Re: HDD IBM 5400RPM a 7200RPM

Autor: Piotr Szczesnik (szczesnik_at_usa.com)
Data: Thu 14 Sep 2000 - 01:32:43 MET DST

On Wed, 13 Sep 2000 23:16:44 +0200, "PeterPan"
<ANTYSPAMpeterpan_at_poczta.onet.pl> wrote:

>Tak ale przy kupnie nie kazdy sprzedawca umozliwi to i nie kazdy zgodzi sie na
>ewentualny zwrot dysku jezeli np. w rzeczywistosci nie ma 2MB CACHE.

Wtedy idziemy do innego sprzedawcy, który wie co ma.
W ostateczności spisać parametry interesujących modeli ze strony WWW i
iść na zakupy, lub najpierw iść na mały zwiad, zbaczyc co mają
sprzedawcy, spisać modele i sprawdzić na WWW IBMa

Zawsze można też wymusić aby napisał też na gwarancji np:
Dysk IBM DJNA-371350, 2MB cache, 7200 obr.
Wtedy będzie dokument, że sprzedawca nie sprzedaje włąściwego sprzętu
i można narobić nieprzyjemności takiemu panu/pani.
A jak sprzedawca się opiera, to już wiesz co robić.

>Tak tez robilem ale dane na stronie IBMa odbiegaly od tego co napisal Robert
>dlatego "zglupialem".

Do wiadomości na grupach (w cennikach też) trzeba podchodzić ostrożnie
bo nawet nieświadomie można coś palnąć (wiem z autopsji).

--
=--------   /__//_  /     ---------- mailto:szczesnik_at_usa.com ------=