litera eł

Autor: Piotr Wachowski (pbkrol_at_pro.onet.pl)
Data: Wed 13 Sep 2000 - 01:00:36 MET DST

po zainstalowaniu programu muzycznego evaluation triple soft po
naciśnieciu alt + e nie pojawia sie litera eł w wordzie
odinstalowałem program muzyczny ale po naciśnieciu alt + e system szuka
skrótu po czym system zapytał czy skrót ma wskazywać na jakiś najbliższy tam
element. wiec nacisnąłem tak i od tej pory po wciśnieciu alt+e podczas
pisania tekstu pojawia sie komunikat " nie wykryto żadnych bieżących
operacji krytycznych ASD w komputerze." a litera eł nie pojawia sie w
tekście.

próbowałem dodać jezyk, wstawić eł z tablicy znaków ale to nie pomaga.

pomożecie ?