Zoltrix FM-VSP56e - zrywa połączenia ...

Autor: Krzysztof Kucharski (szpunk_at_priv6.onet.pl)
Data: Wed 13 Sep 2000 - 22:47:12 MET DST

Witam !

Modem jak w temacie. Od połowy wakacji, tzn., od momentu, kiedy TPSA w
miejsce starych "Raportów" zafundowała sobie nowe urządzenia dostępowe mój
modem zaczął nagle zrywać połączenia. Do tego stopnia mu się pogorszyło, że
pobranie listów i grup dyskusyjnych bez zerwania połączenia to sukces !
-( Dawniej mogłem pozwolić sobie na kilkugodzinne seanse (np. w celu
pobrania instalki do StarOffice :-D), teraz podczas pobierania 0,5-1 MB
danych mam problemy. Bardzo proszę o wszelaką pomoc !
Aha, zwiększyłem wartość liczby zapisanej do rejestru S10. Co jeszcze można
zrobić ?
Pozdrawiam !
Krzysztof Kucharski