Re: Radio w PC

Autor: Bogdan Drozd (bodro_at_klub.chip.pl)
Data: Wed 13 Sep 2000 - 22:56:18 MET DST

 "Michal Kawecki" <kwinto_at_poland.com> napisał:

> Użytkownik "Nina Nanuna Rulecka" <nanuna_at_poczta.fm> napisał w
wiadomości
> które

> IMHO nie ma. Pecet wprowadza za duże zakłócenia aby ktoś się na to
porwał
> (bo rozumiem, że nie chodzi o zakres fal, ale sposób modulacji).
Chyba że
> to będzie tuner zewnętrzny.

A ja jednak proponuje zwykle, wielozakresowe radio turystyczne,
ktorego wyjscie sluchawkowe polaczy sie kablem - najlepiej
ekranowanym, nawet dlugim - z wejsciem liniowym karty. I duza
uniwersalnosc, i male zaklocenia, i zakresow skolko godno. W kazdym
razie u mnie sie to sprawdza.

--
Bogdan Drozd, Czluchow
mailto:bodro_at_klub.chip.pl