Re: Internet poprzez satelite

Autor: Beerman (beerman_at_perfect.net.pl)
Data: Wed 13 Sep 2000 - 20:39:44 MET DST

On Sun, 10 Sep 2000 16:08:40 +0200, Radek B <rab_at_mediator.pl> wrote:

>AVE !

>Czyli szybsze (D/L) od ł±cz TPSA ze ¶wiatem :)

Sam mam takie cudo wiec mowie :

- dotychczas byl limit dla jednego uzytkownika 512Kbps , teraz
wprowadzili limit 30Kbps (wolniej niz modem) na 1 sesje. Mozna jednak
otworzyc 8 sesji i wtedy osiagnie sie (przy uzyciu np. Flashgeta) te
300 Kbps. Do niedawna jeszcze w nocy z szybkich amerykanskich serwerow
osiagalem transfer rzedu 1500Kbps (150 KB/s). ALe te czasy nie wroca.
Podobno testuja itd ale ja mam ich gleboko w .....

- Download center - podajesz link do pliku na staronie operatora, on
ci mowi o ktorej to bedzie szlo w eter, rozlaczasz sie z TP SA i o
danej godzienie laduje ci to na HDD z szybkoscia 2Mbps.
Dziala to dosc dobrze, ale masz limit konta 700 MB i problemy w
sciaganiu plikow z nie anonimowych ftp. login:pass_at_host nie dziala na
razie ale mowia ze ma sie to zmienic.

Moja rada - NA RZIE NIE BIERZ DOPUKI NIE SKONCZA TESTOW I NIE
WPROWADZA NOWYCH LIMITOW TRANSFEROWYCH.

Tak naprawde w porownaniu do okresu wczesniejszego to Europaonline
praktycznie nie dziala.