Re: Jaka plyta pod celerona 633?

Autor: Piotrek Łukasik (plukasik_at_priv2.onet.pl)
Data: Wed 13 Sep 2000 - 20:04:37 MET DST

mam pytanie o szczegoly podkrecania przez Ciebie celerona na Abicie
(prosilbym lopatologicznie aby uniknac kosztownych eksperymentow)

Wlasnie dokonalem zakupu BE6-II i celeron 633, niestety "nie bucy" brak
sygnalu na monitor, ale po odglosach slychac ze sie bios laduje, karta
graficzna jest oki wkladalem karte na PCI i tez kupa, RAM jest oki to co mam
jeszcze sprawdzic? Procek? raczej powinien byc dobry.